obchodné podmienky

OBCHODNÉ PODMIENKY


Tieto obchodné podmienky upravujú vzťah medzi firmou JGV trade s.r.o. ako predávajúcim a zákazníkmi - kupujúcimi. Všetky dodávky tovaru a služieb, ktoré boli uskutočnené v dobe platnosti týchto obchodných podmienok im podliehajú. Kupujúci prijíma platnosť obchodných podmienok odberom tovaru alebo služieb u predávajucého a týmto aktom pre neho vstupujú v platnosť.


Povinnosti predávajúceho


Zákazníkom sa zaväzujeme dodať:
- Druh a množstvo tovaru v kúpnej cene a za platobných podmienok, ktoré platia v deň odoslania objednávky.
- Tovar, ktorý vyhovuje normám, predpisom a nariadeniam platným na území SR.
- Tovar, ktorý bude vhodne zabalený, aby nedošlo k jeho poškodeniu počas prepravy.


Nezodpovedáme za:
- Oneskorené dodanie tovaru zavinené poštou
- Oneskorené dodanie tovaru zavinené nesprávne udanou adresou prijímateľa.
- Za poškodenie zásielky zavinené poštou.
- Prípadné nedodanie tovaru, ku ktorému došlo vinou výrobcu (dodávateľa) v dôsledku akéhokoľvek obmedzenia prípadne zrušenia distribučných práv alebo iných nepredvídateľných prekážok.
- Výber tovaru zákazníkom. Ak po prevzatí zásielky zákazník zistí, že tovar už má alebo nezodpovedá jeho predstavám. Takýto tovar nemôžeme považovať za oprávnenú reklamáciu.


Povinnosti kupujúceho


Kupujúci sa zaväzuje:
1. Objednaný tovar prevziať, skontrolovať neporušenosť obalov a v prípade akýchkoľvek závad tieto bezodkladne oznámiť nám.
2. Zaplatiť za tovar kúpnu cenu vo výške a v zmysle platobných podmienok platných v deň odoslania objednávky.
3. V prípade, že si kupujúci tovar neprevezme (na základe objednávky), predávajúci si vyhradzuje právo uplatniť svoj nárok na náhradu vzniknutej škody. V prípade, že si zákazník tovar neprevezme pri prvom doručení, a požaduje opätovné doručenie tovaru, je povinný uhradiť náklady prvého ako aj opätovného doručenia tovaru.

Objednanie tovaru
Objednávky môžete uskutočniť niekoľkými spôsobmi:
on-line: objednaním v e-shope,
elektronickou poštou: jgv@jgv.sk
telefonicky na čísle: + 421 905258196 ,faxom : 421 55 6740515

Ako nakupovať v e-shope


1. Vyberte si tovar z katalógu

Môžete vyhladať tovar podľa kategórie (v ľavej časti obrazovky), alebo podľa textu v názve .


2. Košík

Vybraný tovar vložte do košika s potrebným množstvom kliknutím na ikonu košíka v riadku s názvom tovaru. Obsah košíku je vždy prístupný v nástrojovej lište v pravej časti.


3. Odoslanie objednávky

V príprave objednávky vyplňte ďalšie potrebné údaje „ vyplniť Objednávku“. Vyberte cenu za dopravu. Doprava nad 100 eur je v cene tovaru.Tovar do 100 eur učtujeme 8,33 eur.V poznámkach uvedťe odtieň látky alebo iné poznámky.Pokračujte odoslaním objednávky. Po obdržaní objednávky Vám bude zaslaný potvrdzujúci mail . V následujúci deň najneskôr do 24 hod Vás budeme kontaktovať ohľadom Vašej objednávky.


4. Dodanie tovaru

Štandardný spôsob dodania tovaru je Slovenskou poštou a.s. ako obchodný balík na Vami zvolenú adresu.Objednaný tovar štandardne dopravujeme k budove vašej firmy, bez vynášania do kancelárie. Výnimku tvorí len drobný tovar ( 1 ks stoličky popr.kresla) Pri viackusových dodávkach si zákazník zabezpečuje vynesenie sám. Pri dodávke s montážou nábytku je potrebné podrobnosti dodania dohodnúť pri zadaní objednávky. Termín dodania je zákazníkovi oznámený vždy min.deň vopred Dopravujeme aj našou dopravou, alebo prepravnou službou Slovenskej pošty a.s.


5. Vrátenie tovaru

Ak Vám tovar z akéhokoľvek dôvodu nevyhovuje, máte právo ho podľa § 12 zákona 108/2000 Z.z. vrátiť do 14 prac.dní od prevzatia tovaru. Ak sa rozhodnete tovar vrátiť, je potrebné nám to bezodkladne oznámiť. Tovar nesmie byť použitý, poškodený, musí byť kompletný, riadne zabalený a zaslaný s kópiou dokladu o kúpe. Zásielky vrátené formou dobierky neakceptujeme. Pri dodržaní uvedených podmienok Vám peniaze vrátime bez zbytočného odkladu na Vami uvedený účet alebo poštovou poukážkou. Nevracia sa cena dopravného, len čiastka za samotný tovar. Náklady na vrátenie tovaru znáša spotrebiteľ Právo na vrátenie tovaru nevzniká v prípade  závaznej písomnej objednávky vystavenej odberateľom,, keď sa  tovar  vyrába alebo bol  vyrobený a dodaný po vzájomnom odsúhlasení grafického návrhu podľa špecifických požiadaviek spotrebiteľa. (Napr. kancelársky nábytok po grafickej 3D konzultácií, výroba stoličky v špeciálnej látke  a pod,)  Povinnosť odberu a zaplatenia tovaru sa zákazník zaväzuje vystavením písomnej objednávky.Tovar až do uplneho uhradenia je majetkom predávajúceho.Predávajúci je oprávnený odstúpiť od kúpnej zmluvy ak kupujúci sa dostane do omeškania s úhradou záväzkov za dodávky tovaru predávajúceho, a to i čiastkové dodávky a opakujúce sa plnenie.Predávajuci po odstupení od zmluvy a vrátení tovaru vystaví kupujúcemu dobropis.


6.Spôsoby platby .

Platba sa vykonáva po dodaní tovaru  formou faktury alebo dobierkou..Splatnosť faktúr je 7 dní. Výška a nutnosť zálohy je posudzovaná z hľadiska objemu tovaru a platobnej spoľahlivosti zákazníka. . V prípade omeškania kupujúceho s platením za dodaný tovar, uhradí predávajúcemu úrok z omeškania vo výške 0,05 % za každý deň omeškania.Tovar až do uplneho uhradenia je majetkom predávajúceho.

Záruky, reklamácie

Na dodaný tovar poskytujeme záruku v lehote ako je uvedená pri danom type tovaru, minimálne však zákonnú lehotu 24 mesiacov. Záruka sa vzťahuje na výrobné vady a vady materiálu, nevzťahuje sa na vady spôsobené vlastnou dopravou zákazníka, nevhodným skladovaním , nesprávne prevedenou montážou, opravou, údržbou, nesprávnym používaním, prekročením nosnosti stoličiek a kresiel, ktorá je uvedená pri danom tovare. Záruka sa nevzťahuje na tovar,ktorý bol ponúkaný v  zľave s poškodeným komponentom. Zákazník musí uplatniť reklamáciu vady tovaru bez zbytočného odkladu.Reklamáciu je potrebné uplatniť písomne. Dodávateľ je povinný vadu odstrániť bez zbytočného odkladu, najneskôr však do 1 mesiaca od prevzatia tovaru od zákazníka.Miestom uplatnenia reklamácie je prevádzka firmy predávajúceho. 

Údržba:

Udržba čalunenia sa prevádza v prípade látkového poťahu šamponovaním. V prípade kože vlhkou handričkou s mydlovou vodou.

Doporučujeme každé 3 mesiace kontrolovať utiahnutie šrúb na stoličkách a kreslách.

Ostatné ujednania

Firma JGV trade s.r.o   preberá od 1.3 2013 všetky obchodno právne podmienky a záručné podmienky firmy JGV Jaroslav Bucher

Kupujúci prehlasuje, že sa pred vyplnením objednávky zoznámil s týmito obchodnými podmienkami, obchodnými podmienkami predávajúceho a reklamačným poriadkom predávajúceho a že s týmito súhlasí.

Táto stránka používa cookies. Viac info

Prihlásenie